لاینر پای مصنوعی چیست؟

لاینر پای مصنوعی چیست؟

فهرست مطالب

لاینر پای مصنوعی چیست؟

در این مقاله قصد داریم با شما عزیزان در رابطه با لاینر پای مصنوعی یا همان ژل پای مصنوعی با شما عزیزان صحبت کنیم. زمانی که شما قطع عضو میشوید در هر ناحیه ای از بدن مخصوصا پا بازم هم باید خون به بخش های باقی مانده برسد در غیر این صورت امکان دارد که بافت بمیرد و از بین برود. می توان گفت که لاینر پا یک لایه بالشتی نرم منعطف است، زمانی که شما از پای مصنوعی استفاده می کنید می بایست قبلش از لاینر پا استفاده کنید تا پای مصنوعی به بافت های پای شما آسیبی وارد نکند.

مزایای استفاده از لاینر پا

شاید برای شما عزیزان سوال پیش بی آید که چرا باید از لاینر پا استفاده کنیم؟ ببینید استفاده از لانیر پا به صورت ضروری نمی باشد اما طبق تحقیقات صورت گرفته نشان داده است که 85 درصد از افراد ترجیح میدهند که از لاینر پا استفاده کنند. اما مزایای استفاده از لاینر پا به صورت زیر می باشد.

  1. مراقبت از پوست و اندام باقی مانده
  2. محکم کردن پروتز پا
  3. راحت جا به جا شدن با لاینر پا
  4. کاهش فشار روی نقطه حساس پا

انواع لاینر پای مصنوعی

در این بخش قصد داریم که در رابطه با انواع لاینر پای مصنوعی با شما عزیزان صحبت کنیم. خوشبختانه روزانه با پیشرفت تکنولوژی باعث شده است که انواع تولید کننده ها بتوانند مدل های مختلفی از لاینر پای مصنوعی را روانه بازار کنند. اما ما سعی داریم بهترین و پرکاربرد ترین لاینر پای مصنوعی را به شما عزیزان ارائه بدهیم.

  • لاینر ژلی
    می توان گفت که یکی از جدید ترین لاینر های پای مصنوعی لاینر ژلی می باشد آن هم به این خاطر است که در ساخت این نوع لاینر از موادی به نام اورتان استفاده می کند که باعث می شود فشار از طریق پروتز پا به نقاط حساس بدن بسیار کمتر بشود. از طرفی دیگر قیمت لاینر ژلی نسبت به پروتز پا بسیار پایین می باشد.
  • لاینر سیلیکونی
    لاینر سیلیکونی نیز یکی از مناسب ترین لاینر ها می باشد چرا که به علت داشتن ماده سیلیکون می توانند به راحتی در برابر هر فشاری که به پا وارد می شود از طریق پروتز مقاومت کند.

2 مورد بالا از بهترین و جدید ترین لاینر های پای مصنوعی می باشد.

قیمت لاینر پای مصنوعی

حال نوبت آن رسیده است که در رابطه با قیمتی که می تواند لاینر پای مصنوعی داشته باشد صحبت کنیم. لاینر پای مصنوعی به علت اینکه مواد داخلش فرق دارد امکان دارد قیمتش بیشتر مواقع بالا پایین بشود. اما اگر بخواهیم به صورت حد اقلی بگوییم از 7 ملیون تومان شروع می شود و حد اکثر قیمت آن به 35 ملیون نیز می رسید.

نتیجه گیری

در آخر به این جمع بندی میرسیم که امروزه یکی از بهترین راه ها برای اینکه بتوانیم ضربه های مربوط به پروتز پا را کمتر کنیم استفاده از لاینر پای مصنوعی می باشد. لاینر پای مصنوعی 2 مدل سیلیکونی و ژله ای دارد که بسیار مناسب می باشد چرا که هر کدام مانع حساسیت برای پای شما می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صفحه اصلیدرباره ماارتباط با ما