پروتز دست مصنوعی ثابت

پروتز دست مصنوعی ثابت

فهرست مطالب

پروتز دست مصنوعی ثابت

می خواهیم امروز با شما عزیزان در رابطه با پروتز دست مصنوعی ثابت صحبت کنیم. برخی مواقع می شود که فرد می خواهد هزینه گزافی برای پروتز دست خود نکند در همین امر باعث می شود که از پروتز دست مصنوعی ثابت استفاده کند. پروتز دست مصنوعی ثابت همانند دست انسان می باشد و فقط یک ظاهر دارد و رسما هیچ کاربرد دیگری ندارد. می توان گفت که اصلی ترین مزیتی که پروتز دست مصنوعی ثابت دارد این است که به صورت کامل شبیه دست انسان می ماند. توصیه ما به شما این است که اگر می خواهید ظاهر همیشگی خود را داشته باشید دست مصنوعی ثابت می تواند برای شما عزیزان گزینه مناسبی باشد.

تفاوت پروتز دست ثابت با دست های مصنوعی دیگر

می دانید که امروزه انواع مختلفی از دست های ثابت به بازار روانه شده است اما می خواهیم در این بخش اصلی ترین تفاوت های که میان پروتز دست مصنوعی ثابت و دیگر پروتز ها وجود دارند را به شما ارائه بدهیم.

  • هیچ فعالیتی ندارد
    همانطور که اطلاع دارید پروتز دست مصوعی ثابت همانند دست های مصنوعی دیگر نیست و متاسفانه هیچ فعالیتی را شما نمی توانید با این دست داشته باشید.
  • نحوه ساخت پروتز دست مصنوعی ثابت
    می توان گفت که یکی از راحت ترین پروتز های دست مصنوعی برای تولید پروتز دست مصنوعی ثابت می باشد چرا که همانند دست های دیگر نیازمند قطعات نمی باشد و فقط یک فرم ساده همانند دست دارد.
پروتز دست مصنوعی
پروتز دست مصنوعی ثابت

مقدار زمان قابل استفاده از پروتز دست مصنوعی ثابت

زمانی که شما خرید پروتز دست مصنوعی ثابت را انجام می دهید می بایست این مورد را نیز در نظر بگیرید که این نوع پروتز به صورت همیشگی نمی باشد و بین 3 الی 5 سال بعد این دست امکان فرسوده شدن دارد و نیازمند این می شوید که دوباره دست جدیدی را خریداری کنید.

عوامل وابسته به قیمت پروتز دست مصنوعی ثابت

حال در این بخش قصد داریم در رابطه به عواملی که می تواند روی قیمت پروتز دست مصنوعی ثابت داشته باشد را ارائه دهیم. به صورت کلی 3 مورد می تواند روی قیمت پروتز دست مصنوعی تاثیر گذار باشد.

  1. نحوه ساخت پروتز دست مصنوعی ثابت
    اصلی ترین عاملی که می تواند روی قیمت دست مصنوعی ثابت تاثیر گذار باشد نحوه ساخت و موادی است که این دست را تشکیل می دهد. توصیه ما به شما این است که تا جای ممکن از مشاور خود یک کمکی برای پروتز دست مصنوعی ثابت بگیرید.
  2. میزان قطع شدگی دست
    یکی دیگر از موارد مقدار بخش قطع شده در دست می باشد. به فرض مثال اگر دستی از مچ قطع باشد قیمت پروتز دست مصنوعی ثابت برای آن کمتر است نسبت به دستی که از آرنج قطع شده باشد.
نتیجه گیری
در آخر به این جمع بندی میرسیم که عزیزانی که توان مالی زیادی ندارند می توانند از پروتز دست مصنوعی ثابت استفاده کنند چرا که نسبت به دست های مصنوعی دیگری قیمت پایین تری دارد. متاسفانه قیمت پروتز دست مصنوعی ثابت همواره یکسان نیست چرا که موادی که در ساخت آن به کار می رود امکان دارد فرق داشته باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صفحه اصلیدرباره ماارتباط با ما