رایج ترین مشکلات پای مصنوعی

رایج ترین مشکلات پای مصنوعی

فهرست مطالب

رایج ترین مشکلات پای مصنوعی

در این مقاله قصد داریم با شما عزیزان در رابطه با رایج ترین مشلاکت پای مصنوعی صحبت کنیم. متاسفانه هنگامی که فرد دچار قطع عضو می شود قاعدتا به مدت چند هفته دچار افسردگی می شود. اما مشکلات پای مصنوعی فقط به این موارد طلقی نمی شود. متاسفانه هیچ چیزی به صورت 100 درصد وجود ندارد، به این منظور است که زمانی شما پای مصنوعی را خریداری می کنید اطمینان نکنید که به صورت کامل مشکلات برای شما برطرف می شود.

مشکلات استفاده از پروتز پا

  1. جوراب برای پروتز
    همان طور که می دانید متاسفانه پروتز پا جسمش به شکلی است که اگر تماس مستقیمی با بدن داشته باشد امکان زخم و تورم می شود و بنابراین شما نیازمند استفاده از جوراب مخصوص پروتز پا می شوید.
    متاسفانه باید بگوییم حتی همین جوراب مخصوص پروتز در دراز مدت استفاده باعث می شود که یک سری زخم ها و ورم های شدیدی را در بخش پا ایجاد کند. راه حل ما برای رفع این مشکل این است که هر چند ساعت یک بار پروتز و جوراب مخصوص آن را در بیارید و بگذارید که پا استراحتی کند و اکسیژن کافی به بخش مورد نظر برسد.
  2. کمر درد
    متاسفانه اصلی ترین مشکلی که حین استفاده از پروتز پا وجود دارد ایجاد کمر درد می باشد. متاسفانه پروتز پا به صورتی نیست که از لحاظ استانداری به استاندارد پای واقعی انسان برسد و همین موضوع باعث می شود که در دراز مدت برای شما کمر درد را ایجاد کند.
    علت به وجود آمدن این مشکل نیز به این خاطر است که شما یک سری فعالیت هایی را انجام می دهید که برای بدن شما و مخصوصا پروتز شما مناسب نمی باشد و بهتر است که با پزشک متخصص در رابطه با این موضوع صحبت کنین.
  3. تحریک پوستی
    متاسفانه در دفعات اول استفاده از پروتز پا خواه و یا نا خواه امکان دارد برای شما برخی از مشکلات پوستی را به وجود بی آورد آن هم به این خاطر است که اندام باقی مانده هنوز عادت به استفاده از این پروتز را ندارند.
    توصیه ما به شما این است که حتما قبل از اینکه از پروتز استفاده کنید اندام باقی مانده را به صورت کامل تمیز نگه دارید که دچار حساسیت نشود. زمانی می شود که حساسیت بیش از حد شده و امکان دارد برای بخش مورد نظر تاول های ایجاد شود در این صورت می بایست با پزشک متخصص صحبت کنید.

از کجا می توان بهترین پروتز پا را خریداری کرد؟

متاسفانه اصلی ترین مشکلاتی که برای پا به وجود می آید بعد از قطع عضو شدن به این علت است که افراد از پروتز پای مناسبی استفاده نمی کنند. توصیه ما به شما این است که اگر می خواهید در حد امکان دچار این مشکلات نشوید بهتر است از فروشگاه امین طب کلینیک با مشاوره رایگان پروتز پای خود را خریداری کنید. خوشبختانه یکی از مزیت های که کلینیک امین طب دارد این است که به شما قبل از خرید پروتز به شما مشاوره عالی را ارائه می دهند تا شما بتوانید مناسب ترین پروتز را برای خود خریداری کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صفحه اصلیدرباره ماارتباط با ما